Przejdź do treści
Strona główna » Blog » Automatyzacja w hotelu opon

Automatyzacja w hotelu opon

  • przez

Zautomatyzowany hotel opon? To możliwe dzięki oprogramowaniu TiresCMS. Sprawdź na czym polega prowadzenie nowoczesnej przechowalni opon. System TiresCMS składa się z wielu modułów, które ułatwiają prowadzenie nowoczesnej firmy z branży oponiarskiej. To oprogramowanie szyte na miarę. Szyte na miarę czyli jakie?

Wybierając TiresCMS możesz wykorzystać moduły, które odpowiadają profilowi Twojego przedsiębiorstwa. Inaczej mówiąc, dobierasz funkcjonalności idealnie dopasowane do Twojej oferty i biznesowego celu.

Cechą wspólną funkcji w naszym systemie jest ich automatyzacja – nie tracisz czasu i energii na działania, które może wykonać za ciebie oprogramowanie TiresCMS. Tak jest też w segmencie służącym do prowadzenia magazynu opon klientów.

Moduł przechowalnia opon

Moduł depozyt opon będzie bezcennym rozwiązaniem dla serwisu samochodowego czy zakładu oferującego wymianę opon na okres zimowy lub okres letni. Jednak nie tylko. Możesz z niego skorzystać jeśli prowadzisz sklep lub hurtownię z oponami i myślisz o rozwinięciu działalności i wejściu w kolejną niszę.

Wystarczy wybrać moduł depozytu opon i zarządzać nim z jednego panelu administracyjnego.

Hotel opon – oprogramowanie TiresCMS

Oto, co konkretnie znajdziesz w module przechowalnia opon:

  • możliwość przyjęcia opon z dokładnym opisaniem stanu i ewentualnych uszkodzeń/braków w oponie wraz z opcją dodania zdjęć – klienci mogą deponować opony w różnym stanie, niektóre bardzo wyeksploatowane. Żeby uniknąć nieporozumień przy odbiorze depozytu, pracownik może zrobić zdjęcia i wprowadzić je do systemu TiresCMS,
  • kompletne zarządzanie historią depozytu – moduł składu opon ułatwi też np. wykrycie i uporanie się z klientami, którzy nie płacą za depozyty. W ten sposób łatwiej zwolnisz miejsca blokowane przez nieopłacone opony,
  • szybkie wyszukiwanie opon klienta – zautomatyzowany magazyn opon ułatwi Ci szereg rutynowych działań. Kilka kliknięć dzieli pracownika od wyszukania opon – po numerze rejestracyjnym, ilości przekazanych sztuk czy też numeru VIN,
  • automatyczne lub ręczne przypisanie miejsca przechowywania opon (z dokładnością do konkretnego rzędu i miejsca na magazynowym regale) – automatyzacja jest opcją, którą możesz wybrać prowadząc skład opon, ale nie musisz. Jeżeli wolisz tradycyjne metody, to lokalizację na półce możesz określić pisemnie. Niemniej oprogramowanie TiresCMS zdecydowanie ułatwi automatyczne, cyfrowe zarządzanie dużą ilością opon z uwzględnieniem najróżniejszych parametrów, np. sezonu zima/sezonu lato czy też para opon lub komplet opon,
  • etykiety naklejane na opony z wymaganymi danymi – oferujemy generator etykiet samoprzylepnych (używamy bardzo odpornego kleju kauczukowego), które można umieścić na oponach, kołach lub felgach. Etykiety zaopatrzone są w kod QR lub kod kreskowym umożliwiający identyfikację przedmiotów zostawionych przez klientów w depozycie. Można umieścić na nich dowolne informacje, np. numer i dokładne umiejscowienie produktu.
    Etykiety mogą mieć dowolny format, a wydrukujesz je na zwykłej drukarce lub np. drukarce termicznej. Również urządzenie do odczytu dobierzesz zgodnie ze swoimi preferencjami (to może być smartfon z odpowiednią aplikacją),
  • automatyczne powiadamianie klientów o zbliżających się terminach wymiany opon (na sezon letni lub zimowy) – nowoczesna przechowalnia opon oznacza również automatyzację korespondencji z klientami.

Kierowcy, którzy zostawią opony lub koła w depozycie dostaną maile i SMS-y np. przypominające o zbliżającym się terminie wymiany opon lub konieczności zarezerwowania miejsca w magazynie.

  • wbudowany w system kalendarz online, który umożliwia sprawną ewidencję opon i felg oraz umawianie klientów na wymianę opon. Wszystko w formule maksymalnej automatyzacji, która zdejmuje z Twoich barków trud ręcznego prowadzenie firmy,
  • unikanie ludzkich błędów i pomyłek przy weryfikacji i oznaczaniu depozytów – przeniesienie zarządzania magazynem do sfery online oznacza nie tylko oszczędność czasu i energii oraz zwiększenie produktywności pracowników Twojej firmy. Dzięki TiresCMS Twoi pracownicy zminimalizują ryzyko pomyłek. To ważne jeśli magazyn opon klientów mieści się pod jednym dachem z magazynem opon sprzedawanych w sklepie i hurtowni.

To tylko niektóre z możliwości systemu – stworzyli go praktycy, którzy wiedzą czego potrzebujesz prowadząc działalność w branży oponiarskiej i uwzględnili te wymagania w TiresCMS.

Automatyzacja hotelu opon

Nasze rozwiązania pomogą usystematyzować i usprawnić pracę przechowalni/magazynu, minimalizować ryzyko pomyłek oraz pomóc klientom np. w terminowej wymianie opon latem i zimą. To nie wszystko.

Oprogramowanie TiresCMS znakomicie ułatwi prowadzenie pełnej dokumentacji czyli zapisanie w systemie wszelkich informacji, protokołów, raportów i formularzy. Dzięki automatyzacji dostęp do dokumentów będzie szybki i możliwy z poziomu smartfonu, laptopa czy też komputera stacjonarnego.

Nasze rozwiązania to pakiet modułów, które są idealnie dopasowane do wymagań i potrzeb właścicieli sklepów z oponami i akcesoriami samochodowymi.

To może być sklep online – zawsze tworzymy je z indywidualnym layoutem – dla przedsiębiorców działających w modelu dropshipping. Jeżeli korzystasz z wielu kanałów sprzedażowych, zbierzesz je w jednym panelu administracyjnym. Możesz też użyć moduły dedykowane sprzedaży felg, sprawnemu zapakowania zamówienia klienta (moduł pakowacz), monitoringowi działań pracowników (moduł logów) czy też modułu magazynowego i modułu remanent.

Skontaktuj się z nami i sprawdź ofertę TiresCMS – możesz przetestować nasze rozwiązania, sprawdzić jak działa np. moduł hotelu opon i wybrać rozwiązania, które odpowiadają Twojej działalności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *